Jak rozlokować IP (na przykład pry nieudanym logowaniu)?

Jeśli próbujesz zalogować się do swojej chmury i nie działa panel, może to wyglądać tak jak by nie miałeś popaczenia, to prawdopodobnie jest zablokowany twój IP. Tak może się zdarzyć jeśli wpisałeś niepoprawnie hasło pond trzy razy.

Aby odblokować IP, musisz się załogować do panelu klienta PUQ (Jak się załogować do panelu klienta PUQ?).

  1. Przejdź do swojej usługi "Prywatna chmura plików"
  2. Następnie, po tym jak przejdziesz na stronę zarzadzania usługa, odnajdziesz listę zablokowanych IP i przycisk "Odblokuj wszystkie IP". Naciśnij na ten przycisk rzeźby ponownie uzyskać dostęp.
  3. Po czym zobaczysz informacje ze wszystko się udało.

Jesli nie pamiętasz hasła, możesz go zmienić (Jak zmienić hasło administratora w panelu klienta?)

* administrator morze zresetować hasło użytkownika.

  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
  • unblock, rozblokować
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

 Co to jest WebDAV?

WebDAV (RFC 4918) to rozszerzenie HTTP, protokołu używanego przez przeglądarki internetowe i...

 Jak dodawać konta w aplikacji Nextcloud na twoim urządzeniu?

Aby dodać konto do aplikacji Nextcloud, musisz wykonać następujące kroki: Odnajdź uruchomioną...

 Jak działają połączone konta z prywatnym serwerem mailowym?

Aby się załogować do chmury, która jest połączona z usługa "Prywatny serwer mailowy". Musisz użyć...

 Jak korzystać z chmury na Android?

Aby móc korzystać z chmury na urządzeniu z systemem operacyjnym na bazie Android musisz wykonać...

 Jak korzystać z chmury na iPhone?

Aby móc korzystać z chmury ze swojego iPhone musisz ściągnąć aplikacje ze sklepu i wykonać...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic