Jak skonfigurowac domenę?

Na stronie głównej panelu wybierz menu „WEB” i „kliknij + Dodaj domenę WEB”:

Załóżmy, że kupiłeś domenę test.puq.pl

Wprowadź nazwę domeny.

Włącz "Wsparcie dla DNS" oraz "Wsparcie dla poczty email"

 

Kliknij zielony przycisk Dodaj.


Zostaniesz powiadomiony o pomyślnym dodaniu domeny następującym komunikatem:

 

 

  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak stworzyć bazę danych?

Na stronie głównej panelu wybierz menu „DB” i kliknij „+ DODAJ BAZE DANYCH”: Wpisz nazwę bazy...

Jak korzystać z MAIL na macOS?

Aby można było korzystać z poczty e-mail na macOS, należy wykonać następujące kroki: Pobrać...

Jak zalogować się do panelu serwera?

Artykuł opisuje podstawy korzystania z Panelu Serwera. Podstawowe pojęcia Wykupując w "Panelu...

Jak utworzyć alias? (wielu adresów pocztowych na jedną osobę)

Aby zarządzać aliasami, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel VESTA-CP (więcej informacji...

Jak zmieniać hasło do skrzynki pocztowej w panelu serwera?

Aby mieć możliwość zarządzania hasłami do skrzynki pocztowej w panelu serwera, musisz wykonać...

Powered by WHMCompleteSolution