Jakie są możliwości panelu klienta?

Panel serwera pozwala monitorować stan i zasadzać systemem.

Żebyś się dostać do opisanych zasobów musisz się załogować do panelu za linkiem: https://puq.pl/login/

Po zalogowaniu odnajdź swoje usługi.

Następnie odnajdź usługę "Prywatny serwer mailowy Zimbra" i wybierz tą usługę żebyś przejść do strony zarządzania. 

Na stronie zarzadzania usługi odnajdziesz informacje co do twojej uslugi.

Strona dzieli się na dwie zakładki "Informacja o serwerze" i "Wykorzystanie zasobów".

Strona "Informacja o serwerze", mieści w sobie:

 Parametr   Opis

 Data rejestracji

 Data rejestracji usługi.

 Kwota cykliczna

 Kwota wysokości cyklicznych opłat.

 Cykl rozliczeniowy

 Poziom cykliczności (Może być: miesiąc / kwartał / pół roku / rok, jeśli na to pozwala usługa).

 Następny termin płatności

 Określa się następny termin opłaty usługi.

 Metoda płatności 

 Określą wybrana metodę płatności.

 Nazwa hosta 

 W tym polu jest wyświetlana przepisana nazwa hostu.

 Główny adres IP

 Adres IP serwera w sieci.

 Adres panelu klienta (WEBmail)

 Wyświetlany adres (link) za pomocy którego dostaniesz się do WEB panelu pocztowego.

 Adres panelu administracyjnego

 Wyświetlany adres (link) za pomocą którego przejdziesz do panelu administracyjnego serwera mailowego, gdzie możesz zarządzać kontami pracowników/użytkowników wykupionej usługi.

 Przestrzeń całkowita

 W tym polu podana informacja co do tego, ile masz miejsca na swoim serwerze.

 Wykorzystana przestrzeń

 Określą na ile wykorzystałeś przestrzeń dyskowa serwera.

Też poniżej opisanych parametrów jest wyświetlana tabela użytkowników w której są informacje doczytajcie każdego użytkownika firmy/usługi.

 Parametr   Opis

 Nazwa użytkownika

 Nazwa użytkownika/adres pocztowy.

 Użyto w %

 Ile użyto w % odnośnie do pola Limit GB.

 Użyto w Gb

 Wyświetlą kwotę zdjętej przestrzeni użytkownikiem.

 Limit w Gb

 Wyświetlą kwotę, ile przedzielono użytkownikowi miejsca na dysku.

 

 
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
  • panel klienta, zimbra, mail
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

 Jak się zalogować do administracyjnego panelu WEB?

Aby móc korzystać z pocztowego panelu administratora musisz wykonać następujące kroki: Otwórz...

 Jak dodawać / zarządzać użytkownikami z WEB panelu administratora? (zablokowanie / odblokowanie, zmiana hasła konta)

Aby zarządzać użytkownikami należy po zalogowaniu się na WEB admin panel serwera pocztowego...

 Jak sprawdzić rozmiar skrzynki pocztowej? (ustawienie ograniczeń, etc.)

Aby zarządzać rozmiarem skrzynki pocztowej, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel (więcej...

 Eksport listy autouzupełniania z Outlook do Zimbry

Outlook posiada podręczną bazę auto-uzupełniającą adresy email podczas pisania nowego maila....

 Jak utworzyć alias? (wiele adresów pocztowych kieruje na jeden adres)

Alias do adresu email jest wygodnym sposobem na podanie alternatywnego, skróconego adresu email...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic