Jak skonfigurować aplikację mailową na Windows?

Aby skonfigurować standardową aplikację pocztową na Windows, musisz wykonać następujące:

  1. Uruchom aplikacje pocztową "Mail".
  2. Następnie dodaj konto w ustawieniach lub na pierwszym widoku.
  3. Następnie wybierz "Inne konto".
  4. Następnie, wprowadź dane logowania. Uwaga! Jeśli gdzieś w okienku aplikacji program oczekuje podania nazwy użytkownika - zawsze podawaj pełen adres email.
  5. Następnie, wprowadź dodatkowe dane do polaczenia.
    • Następnie, "Zaloguj się".
  • mail, windows, aplikacja, poczta
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak się zalogować do panelu serwera WEB?

Aby móc korzystać z skrzynki mailowej poprzez Webowy panel Zimbra musisz wykonać następujące...

Jak skonfigurować automatyczną odpowiedź na listy w pocztowym WEB panelu?

Aby skonfigurować automatyczną odpowiedź na listy, musisz zalogować się do skrzynki przez WEB...

Jak skonfigurować podpisy w mailach przez WEB?

Aby skonfigurować podpisy lub podpisy w mailu, musisz załogować się do pocztowego WEB panelu...

Jak skonfigurować zaufane adresy w skrzynce pocztowej z WEB panelu?

Czasami istnieje potrzeba aby konkretne adresy email nie trafiały przez przypadek do spamu. Aby...

Uprawnienia do folderów

Foldery można udostępniać określonym użytkownikom wewnętrznym i zewnętrznym lub udostępniać...

Powered by WHMCompleteSolution