Jak dodawać / zarządzać użytkownikami z WEB panelu administratora? (zablokowanie / odblokowanie, zmiana hasła konta)

Aby zarządzać użytkownikami należy po zalogowaniu się na WEB admin panel serwera pocztowego (więcej informacji tutaj) wykonać następujące czynności:

  1. Wybierz "Sterowanie kontami".
  2. Następnie wyświetli się lista kont.
  3. Nacisnąć po prawej stronie na strzałkę w dół, zobaczysz kontekstowe menu z możliwością wyboru wiele opcji.
  4. Poprzez dwukrotne kliknięcie na użytkownika otworzy się strona redagowania danych użytkownika.
  5. Jeśli wybrać użytkownika i nacisnąć w menu opcje "Edit", to otworzy się strona gdzie można zarządzać kontem użytkownika (zmienić hasło, czy zmienić status etc).
  6. W tym miejscu możesz zmieniać także stan konta (zablokować/odblokować).
  7. W tym miejscu możesz także zmieniać hasło do konta, przy czym zaznaczając opcję "Musisz zmienić hasło", przy pierwszym logowaniu użytkownik będzie musiał ustawić własne hasło.
  8. Jeśli jesteś zadowolony ze zmian to musisz je zapisać poprzez wybranie opcji "Zapisz" w prawym górnym rogu.
  • user, web, mail, zablokowanie, odblokowanie
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak się zalogować do WEB panelu Administratora?

Aby móc korzystać z pocztowego panelu administratora musisz wykonać następujące kroki: Otwórz...

Jak utworzyć listę dystrybucyjną? (wielu osób na jeden adres pocztowy)

Aby sterować listą dystrybucyjną, po zalogowaniu na WEB admin panel serwera pocztowego  (więcej...

Jakie możliwości w panelu klienta?

Panel serwera pozwala monitorować stan i zasadzać systemem. Żebyś się dostać do opisanych...

Jak sprawdzić rozmiar skrzynki pocztową?

Aby zarządzać rozmiarem skrzynki pocztowej, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel (więcej...

Jak utworzyć alias? (wielu adresów pocztowych na jedną osobę)

Alias do adresu email jest wygodnym sposobem na podanie alternatywnego, skróconego adresu email...

Powered by WHMCompleteSolution