Jak się zalogować do administracyjnego panelu WEB?

Aby móc korzystać z pocztowego panelu administratora musisz wykonać następujące kroki:

  1. Otwórz przeglądarkę i wpisz swój link do pocztowego serwera, który otrzymałeś w momencie aktywacji usługi. Alternatywnie możesz uzyskać linki do panelu Administratora usługi "Prywatny serwer mailowy" z Twojego panelu Klienta: 
  2. Następnie wpisz swoje dane do logowania i wybierz "Zaloguj".
  3. Po poprawnym zalogowaniu zostaniesz przeniesiony do panelu administratora serwera pocztowego Zimbra.
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
  • web, logowanie, mail
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

 Jakie są możliwości panelu klienta?

Panel serwera pozwala monitorować stan i zasadzać systemem. Żebyś się dostać do opisanych...

 Jak dodawać / zarządzać użytkownikami z WEB panelu administratora? (zablokowanie / odblokowanie, zmiana hasła konta)

Aby zarządzać użytkownikami należy po zalogowaniu się na WEB admin panel serwera pocztowego...

 Jak sprawdzić rozmiar skrzynki pocztowej? (ustawienie ograniczeń, etc.)

Aby zarządzać rozmiarem skrzynki pocztowej, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel (więcej...

 Eksport listy autouzupełniania z Outlook do Zimbry

Outlook posiada podręczną bazę auto-uzupełniającą adresy email podczas pisania nowego maila....

 Jak utworzyć alias? (wiele adresów pocztowych kieruje na jeden adres)

Alias do adresu email jest wygodnym sposobem na podanie alternatywnego, skróconego adresu email...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic