Jak zmienić hasło w panelu klienta?

Aby zmienić hasło dostepu administratora do chmury w panelu klienta trzeba się zalogować do panelu klienta za pomocą linku https://crm.puq.pl/, i wykonać następne kroki:

  1. Wybrać "Usługi" w głównym menu. 
  2. Naciąć na "Moje Usługi" w podmenu "Uslugi". Za tym się otworze strona usług klienta. 
  3. Wybrać usługę "Prywatna chmura plików"
  4. Następnie na stronie produktu trzeba wybrać "Zmień hasło". Otworzy się strona zmiany hasła.
  5. Wpisać swoje hasło.
    •  
  6.  Następnie wybierz "Save Changes".

!       Uwaga! Hasło powinno być mocne! 

  • chmura, hasło
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak dodawać konta w aplikacji Nextcloud na twoim urządzeniu?

Aby dodać kolejne konto do aplikacji Nextcloud, musisz wykonać następujące kroki: Odnajdź...

Jak korzystać z chmury na Android?

Aby móc korzystać z chmury na urządzeniu z systemem operacyjnym na bazie Android musisz wykonać...

Jak korzystać z chmury na iPhone?

Aby móc korzystać z chmury ze swojego iPhone musisz ściągnąć aplikacje ze sklepu i wykonać...

Jak korzystać z chmury na Linux?

Aby korzystać z chmury na Linux, trzeba wykonać następujące kroki: Przekierować się do strony...

Jak korzystać z chmury na macOS?

Aby korzystać z chmury na macOS, trzeba wykonać następujące kroki:   Przekierować się do...

Powered by WHMCompleteSolution