Jak zmienić hasło administratora w panelu klienta?

Aby zmienić hasło administratora w panelu klienta trzeba się zalogować do panelu klienta za pomocą linku https://puq.pl/, i wykonać następne kroki:

  1. Wybrać "Services" w głównym menu. 
  2. Naciąć na "My Services" w podmenu "Services". Za tym się otworze strona usług klienta. 
  3. Wybrać usługę "Prywatna chmura plików"
  4. Następnie na stronie produktu trzeba wybrać "Change Password". Po czym się otworze strona zmiany hasła.
  5. Wpisać swoje hasło.
  6. Wpisać swoje hasło.
    •  
  7.  Następnie wybierz "Save Changes".

!       Uwaga! Hasło powinno być dobrym i bezpiecznym! 

 
 
 
 
  • 0 Users Found This Useful
  • chmura
Was this answer helpful?

Related Articles

 Co to jest WebDAV?

WebDAV (RFC 4918) to rozszerzenie HTTP, protokołu używanego przez przeglądarki internetowe i...

 Jak dodawać konta w aplikacji Nextcloud na twoim urządzeniu?

Aby dodać konto do aplikacji Nextcloud, musisz wykonać następujące kroki: Odnajdź uruchomioną...

 Jak działają połączone konta z prywatnym serwerem mailowym?

Aby się załogować do chmury, która jest połączona z usługa "Prywatny serwer mailowy". Musisz użyć...

 Jak korzystać z chmury na Android?

Aby móc korzystać z chmury na urządzeniu z systemem operacyjnym na bazie Android musisz wykonać...

 Jak korzystać z chmury na iPhone?

Aby móc korzystać z chmury ze swojego iPhone musisz ściągnąć aplikacje ze sklepu i wykonać...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic