Jak zmienić hasło administratora w panelu klienta?

Aby zmienić hasło administratora w panelu klienta trzeba się zalogować do panelu klienta za pomocą linku https://crm.puq.pl/, i wykonać następne kroki:

  1. Wybrać "Services" w głównym menu. 
  2. Naciąć na "My Services" w podmenu "Services". Za tym się otworze strona usług klienta. 
  3. Wybrać usługę "Prywatna chmura plików"
  4. Następnie na stronie produktu trzeba wybrać "Change Password". Po czym się otworze strona zmiany hasła.
  5. Wpisać swoje hasło.
  6. Wpisać swoje hasło.
    •  
  7.  Następnie wybierz "Save Changes".

!       Uwaga! Hasło powinno być dobrym i bezpiecznym! 

 
 
 
 
  • chmura
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Co to jest WebDAV?

WebDAV (RFC 4918) to rozszerzenie HTTP, protokołu używanego przez przeglądarki internetowe i...

Jak dodawać konta w aplikacji Nextcloud na twoim urządzeniu?

Aby dodać konto do aplikacji Nextcloud, musisz wykonać następujące kroki: Odnajdź uruchomioną...

Jak korzystać z chmury na Android?

Aby móc korzystać z chmury na urządzeniu z systemem operacyjnym na bazie Android musisz wykonać...

Jak korzystać z chmury na iPhone?

Aby móc korzystać z chmury ze swojego iPhone musisz ściągnąć aplikacje ze sklepu i wykonać...

Jak korzystać z chmury na Linux?

Aby korzystać z chmury na Linux, trzeba wykonać następujące kroki: Przekierować się do strony...

Powered by WHMCompleteSolution