Jak włączyć automatyczną odpowiedź / autoresponder / wiadomość o urlopie.

Aby włączyć automatyczna odpowiedź na przychodzące maile musisz wykonać następujące czynności:

  1. Zaloguj się do panelu serwera. (Jak zalogować się do panelu serwera?)
  2. Po czym przejdź do "MAIL".
  3. Następnie, odnajdź swoja domenę i przejdź do kont mailowych przyciskiem "Pokaż konta".
  4. Dalej, odnajdź potrzebną skrzynkę pocztowa i wybierz "EDYTUJ".
  5. Dalej, w końcu strony, która się otworzyła, odnajdziesz potrzebną opcje. Zaznacz "Autoodpowiedz", Wpisz swoja wiadomość i wybierz "Zapisz".
  6. Automatyczna odpowiedź została włączona do wybranej skrzynki pocztowej.
  • 37 Użytkownicy uznali za użyteczne
  • automatyczna odpowiedź, mail
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

 Jak korzystać z MAIL na macOS?

Aby można było korzystać z poczty e-mail na macOS, należy wykonać następujące kroki: Pobrać...

 Jak korzystać z MAIL na Windows10?

Aby mozna było korzystać z poczty e-mail na Windows, należy wykonać następujące kroki: Pobrać...

 Jak korzystać z Outlook na Windows10?

Aby móc korzystać z Outlook, wykonaj następujące: Przede wszystkim musisz widzieć jakie masz...

 Jak korzystać z podpisów (stopki)?

Aby skonfigurować podpisy wykonaj następujące: Zaloguj się do web mail. Przejdź do ustawień....

 Jak utworzyć alias? (wielu adresów pocztowych na jedną osobę)

Aby zarządzać aliasami, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel VESTA-CP (więcej informacji...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic