Jak włączyć automatyczną odpowiedź / autoresponder / wiadomość o urlopie.

Aby włączyć automatyczna odpowiedź na przychodzące maile musisz wykonać następujące czynności:

  1. Zaloguj się do panelu serwera. (Jak się zalogować)
  2. Po czym przejdź do "MAIL".
  3. Następnie, odnajdź swoja domenę i przejdź do kont mailowych przyciskiem "Pokaż konta".
  4. Dalej, odnajdź potrzebną skrzynkę pocztowa i wybierz "EDYTUJ".
  5. Dalej, w końcu strony, która się otworzyła, odnajdziesz potrzebną opcje. Zaznacz "Autoodpowiedz", Wpisz swoja wiadomość i wybierz "Zapisz".
  6. Automatyczna odpowiedź została włączona do wybranej skrzynki pocztowej.
  • automatyczna odpowiedź, mail
  • 1 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak skonfigurowac domenę?

Na stronie głównej panelu wybierz menu „WEB” i „kliknij + Dodaj domenę WEB”: Załóżmy, że...

Jak stworzyć bazę danych?

Na stronie głównej panelu wybierz menu „DB” i kliknij „+ DODAJ BAZE DANYCH”: Wpisz nazwę bazy...

Jak korzystać z MAIL na macOS?

Aby można było korzystać z poczty e-mail na macOS, należy wykonać następujące kroki: Pobrać...

Jak zalogować się do panelu serwera?

Artykuł opisuje podstawy korzystania z Panelu Serwera. Podstawowe pojęcia Wykupując w "Panelu...

Jak utworzyć alias? (wielu adresów pocztowych na jedną osobę)

Aby zarządzać aliasami, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel VESTA-CP (więcej informacji...

Powered by WHMCompleteSolution